torsdag 6 september 2012

Intervju om boken

Hittas här. Den fina bilden är tagen av Cata Portin.

5 kommentarer:

  1. Jag såg den nyss också! Jag är så förälskad i Elsas klänning som syns där på andra bilden (och ni är också fina på Catas foto ;))

    SvaraRadera
  2. Klänningen har jag målat en miljon gånger så jag börjar kunna vecken utantill!

    SvaraRadera
  3. Spännande! Lycka till!
    När kommer den till försäljning? Mina egna gullungar är tonåringar redan men visst kan mammor gilla barnböcker och framförallt illustrationerna gillar denhär mamman riktigt mycket.

    SvaraRadera
  4. Tack! Jag vet inte exakt datum, men nästa vecka borde den vara klar från tryckeriet. Visst kan mammor också gilla barnböcker, jag har en drös med böcker som jag köpt för illustrationernas skull, till och med på språk jag inte behärskar.

    SvaraRadera