tisdag 2 april 2013

Tröstpriserna, var så goda


Välja, välja. Bilden som blir till i videon gick till Lari, men ungarna drog också tre tröstpristagare bland alla som kommenterat videon på bloggen eller på facebook. Malin, Mia Skrifver och Minna J får välja bland de här bilderna. Maila mig på maijahurmeillustrations@gmail.com och säg vilken bild du helst vill ha. Ge också ett andra alternativ.

Överst till vänster en bild i gouache/färgpenna av ett träd med några fåglar i. Den är målad på färgat papper. De två andra bilderna i övre raden har jag gjort till en Blown Covers-tävling för rätt länge sen. Den första hade temat klimatförändring, den andra katter. Bilderna i andra raden är alla testbilder till Under täcket.

3 kommentarer:

  1. ÅH Hurra hurra hurra! Jag önskar mig den första, rosa bilden av trädet. Mitt andra alternativ är den första på andra raden. Så fina! TACK!

    SvaraRadera
  2. Pax, den är din! Maila adressen bara så kommer den sniglande.

    SvaraRadera
  3. Mejlade dig att jag vill ha Grodan! Det är så jag känner mig efter fyrahundra sidors korrläsning. TACK för ungarna drog mitt namn! Hurra vad glad jag blir!

    SvaraRadera