fredag 30 augusti 2013

Nu börjar du likna mig

Skönt att städa. Inte hemma, men här på mitt hörn av nätet. Nu ser sidan lite mer ut som mig. Ny header, bort med alla bakgrundsfärger. Rent och fint tar jag in hösten. (Men på riktigt, så borde jag satsa på att göra en helt egen portfoliesida. Om jag hinner. För nu har jag så bråttom, nu när jag äntligen har tid!)

Genom hela skoltiden ritade jag i skolböckerna. I marginalerna, på försättsbladen, ibland in över hela sidor med text. (Och oj så jag fick sudda när böcker skulle lämnas in). På den tiden skulle alla bokstäver ha skuggor. Så nu fick bloggen en ny header med skuggade bokstäver.



Det är länge sen jag har ritat bara med vanlig, tunn tuschpenna. Rätt skoj som omväxling, att inte behöva blanda in vatten.

4 kommentarer:

  1. Och det där är förstås ännu mycket tusen gånger snyggare. Inklusive, likt.

    SvaraRadera
  2. Ja, säg int annat. I dag är jag på skryt-på-mig-själv-humör:-)

    SvaraRadera
  3. Vilken SNYGG header! Mycket inspirerande! Gör du headers på beställning? Kanske vi kunde göra ett byte av något slag?

    SvaraRadera