lördag 10 augusti 2013

Snart dags


Spännande nu. Min sista arbetsdag på ett helt år är nu bakom mig. Jag plockade alla mina kvarglömda grejer i en påse, och det kändes lite som att vara i en amerikansk film när jag gick ut från redaktionen med påsen i famnen. Hörde imaginär musik dåna i mina öron när jag började gå längs gatan.

Nästa vecka blir jag ensam hemma med papper, pennor, färger, tid. Jag har redan tjuvstartat på ett projekt. En restprodukt från det är blommorna ovan. Själva bilden som de är en del av blev inte så bra, men blommorna gillar jag. 


4 kommentarer:

  1. Jo blommorna är ljuvliga! Och hurra för tid till skapande!! Fantastiskt :)

    SvaraRadera
  2. Såna där dramatiska promenader med musik, de är rätt häftiga. Man undrar lite hur ingen annan lägger märke till dem.

    Superbt med skapande år! Heja dej!

    SvaraRadera
  3. Härliga blommor och härligt med tid för skapande!

    SvaraRadera